2015. szeptember 6., vasárnap

Kezdetek kezdetén

Üdvözlök mindenkit az új blogomon! 


Mit főzzek vacsorára? Mit süssek a vendégeknek? Mit vegyek fel? Hogyan kezdjek bele? Hogyan legyek nőiesebb? Nekem ezek a leggyakrabban forgó kérdések a fejemben. 27 éves feleségként nem könnyű a háztartást vezetni, helytállni a munkahelyen és még magunkkal is elégedettek lenni. Ki van még így ezzel? 

Kezdeti szárnypróbálgatásaim alkalmával, korábban már elindítottam egy blogot, de akkor nem találtam azt a hangot, azt az irányt, amit szerettem volna megmutatni Nektek is. Most viszont úgy érzem, hogy elérkezett az az idő, mikor úgy megtaláltam a helyem a világban. Megosztom Veletek tapasztalataimat és ötleteimet, amit remélem szívesen fogadtok és segítetek megtalálni a válaszokat az élet "nagy" kérdéseire. 

Tartsatok velem! 



Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése