2015. szeptember 11., péntek

Mit főzzek ebédre?

Néha olyan nehezemre esik kitalálni mit is kellene főzni. Csak ülök a gép előtt és vagy 100 receptes oldalt végig lapozok amíg megfog valami. Bevált praktika még, hogy megnézem a város éttermeiben mi lesz a heti menü, hátha van valami kézenfekvő, ami a világért sem jutna eszembe nagy gondolkodásomban. Egy ilyen töprengős alkalommal, mikor már azon is túl voltam, hogy a szomszédtól kérjek tanácsot, leültem a TV elé. Végső megoldás a Paprika TV.  A legjobb receptek persze olyan hozzávalókból készülnek, amit itt elég körülményes beszerezni. 

Egy spanyol tölteléket magyarosítottam le, és a húst is átalakítottam, mivel egy 80 dkg-os karaj darabot terítettem ki 1 cm vastag téglalappá. 

A töltelék receptje nagyon egyszerű. Csípős száraz kolbászt vágtam fel apró kockára, majd hagymán megpirítottam. 20 dkg reszelt sajthoz kevertem 2 egész tojást, majd ehhez adtam a sült hagymás kolbászt, majd só, bors. A töltelék feldobható egy kis friss, apróra vágott petrezselyemmel. Feltekerés után baconbe göngyöltem, majd spárgával összekötöztem. 180 °C-on másfél órát sütöttem, majd tű próbázva késznek ítéltem.  


Rendkívül ízletes, mutatós étel. Ami alkalmakra is kitűnő, bármelyik hidegtálat feldobja. 

Ti honnan szoktatok ötletet gyűjteni a főzéshez?


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése