2015. szeptember 7., hétfő

Mit vegyek fel?

A leggyakrabban elhangzó kérdés reggelente! Ugye? Na jó, én egy kicsit csalni szoktam, hisz előző este elkezdem törni a fejem. Megnézem milyen idő várható, átgondolom milyen napom lesz, - rohangálós? gép előtt ülős? - és az alapján választok. 

Nekem a legkönnyebb a cipőt eldönteni. Sajnos a legtöbb feltöri a lábam, így ha az egyik elgyötör, másnap már éppen nem vágyom rá, így kényelmesebbet veszek. Igen ám, de a kényelmesebb cipőhöz kényelmesebb ruha is kell, és máris kezd kirajzolódni a kép. Ördögi kör, de ha elkapjátok a fonalat már könnyebben megy, higgyétek el! :) 

Íme 5 kedvenc szettem, amihez bátran nyúlok bármelyik reggel. 






Szeretem a csinos, nőies összeállításokat, főleg úgy, hogy van benne egy-egy különlegesség. Ez általában valamilyen kiegészítő. Jelentős mennyiségű "göncöt" szelektáltam ki egy pár hónapja és csak azokat tartottam meg, amelyeket tényleg szívesen hordok és jól érzem bennük magam. Igyekszem leminimalizálni a vásárlásaim. Új szezonban átnézem, összeírom mire van szükségem van, és csak akkor veszem meg, ha éppen olyanra bukkantam, amilyet megálmodtam.

Ti a kényelmes vagy a nőies szetteket szeretitek inkább?

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése