2015. szeptember 28., hétfő

Mitől legyen jó a napom?!

A redőny lyukain átszűrődő parkoló fénye játszik a falon. Fejemben gondolataim vonata robog keresztül, minden ablakában egy-egy teendőm integet.

Holnap el ne felejtsem… mihelyst beérek a munkahelyre első dolgom legyen… ehhez a projekthez még anyagot kell gyűjtenem! Mit főzzek hétvégén? Régen volt sütemény, valamit sütni is akarok. A bevásárló listára feltétlen kerüljön fel… vajon van itthon pudingpor? Mit mondtak az időjárás jelentésben, milyen idő lesz holnap? Mit vegyek fel? ......

A férjem békésen szuszog mellettem. Mennyi lehet az idő? 11, fél 12? Lassan jó lenne aludni, ha most elalszok 6 óráig még hány órát tudok aludni?

Csörög az ébresztő, indul a nap, csak még 5 perc pihi. Beindulnak a fogaskereke. A kávét szürcsölöm, de közben már a mai napot tervezem. Indulás a buszhoz, be kell érnem nyolcra. Már ennyi az idő? Még nem is ebédeltem! Gyorsan összeírom mi maradt holnapra és indulok haza. Előtte belépek a zöldségeshez, veszek valamit vacsira.

A legnyugodtabb időszak a vacsora. Átbeszéljük kinek, milyen napja volt, minek örültünk és mi bosszantott fel. Már hamar sötétedik, de még van idő lemenni a parkba egy kicsit. Kell vasalni valamit holnapra? Indítsunk be egy mosást, míg lent vagyunk? Befejezem a festményt, amit már egy hónapja elkezdtem. Fürdés, filmezés.

A redőny lyukain átszűrődő parkoló fénye játszik a falon. Fejemben gondolataim vonata robog keresztül, minden ablakában egy-egy teendőm integet. A férjem békésen szuszog mellettem.

Sorra veszem miért is vagyok ma hálás. Igaz, hogy sokat bosszankodtam egész nap, de épségben eljutottam a munkahelyemre, majd hazaértem. Volt mit vinnem ebédre, és vacsorál is jól laktunk. Jutott időm magamra és a férjemre is. Ha monotonnak és szürkének is tűnnek a hétköznapok, nem szabad csüggedni és elhagyni magunkat. Meg kell látni mindenben a szépet. Törekednünk kell a jobbra, az előrehaladásra, ne nem szabad elégedetlenkedni. Békében élek magammal, békében élek a Világgal. Ma jó napom volt.


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése