2015. október 14., szerda

Hogyan lesz deszkából akasztó?

Szeretem a praktikus dolgokat. De amit még attól is jobban szeretek, ha saját magam készítem el, saját ötletből, különleges, vagy szokatlan alapanyagokból. Nemrég írtam nektek a parafa tábláról és a kulcstartóról. Most egy hozzá passzoló konyhai akasztót hoztam, amit egy 40 x 7 cm-es deszkából és fiókgombokból raktam össze. 

A deszkát méretre vágtuk és lecsiszoltuk. Színeiben illik az eddigi munkáimhoz. Előzőleg ceruzával berajzolt, kimért helyekre ragasztottam a celluxot, hogy elkülönüljenek a színek és szép vonalat kapjak. Ez után a piros és fehér festékeket felhasználva színátmenetet értem el. Kifúrtuk a csavarok és a szekrénygombok helyét, majd felcsavaroztuk.  


A gombokat barkácsáruházban vettem, de különleges, akár különbözőeket is lehet felrakni. Szépeket lehet találni régiség vásárokon, vagy piacokon , "lomosoknál". 


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése