2015. október 19., hétfő

Mit főzzek? 3.

Nem is tudom miért maradt ez ki eddig az életemből? Olyan fél évvel ezelőtt került a szemem elé egy ilyen recept, és csapkodtam a homlokom, hogy hogy nem jutott még ez eszembe. A főzésben sem követem a szabályokat, így általában egy alapot választok, amelyik szimpatikus és azt alakítom saját ízlésre. 

A karajt éles késsel középen átszúrtam, majd csípős, nem is, inkább pikáns (annyira nem volt csípős) kolbászt töltöttem bele. A külsejét megszórtam a sertés fűszerkeverékemmel (erről később írok egy posztot) majd színes borsot törtem meg mozsárban és azzal bedörzsöltem. Fokhagyma gerezdeket is "tapogattam" rá, majd sütőzacskóban sütöttem másfél órát. 
A zacskót kivágtam, és még pirítottam egy kicsit, hogy szép színe legyen. Így nem száradt ki, és mégis kellemesen pörzsös lett a külseje. Pikáns, ízletes és erotikus! :D

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése