2015. december 29., kedd

Mit szerettem 2015-ben a smink világban?

A sminkelés mostanra elengedhetetlen része lett a reggeli rutinomnak. Napi rendszerességgel az egyetemi éveim alatt szövődött be az életembe, és mostanra már el sem bírnám képzelni, hogy anélkül indulnék el a munkába vagy a hétvégén mozizni, vásárolgatni. Talán az egész azzal kezdődött, hogy megnéztem alaposabban a rólam készült képeket és rájöttem, hogy szinte semmi más nem látszik az arcomon csak a sötétbarna gombszemeim. Ezen elszörnyülködve gyorsan raktam fel egy kis szemceruzát, rúzst, kicsinosítottam a szemöldököm és készítettem magamról pár képe.  Onnantól kezdve nem volt kérdés a sminkelés. Nélküle mindig láthatatlannak érzem magam, és a képeket elnézve tényleg láthatatlan is vagyok. Bár lehet ez a "szuperképességem"! :)

Bármi újdonságot próbálok ki, előtte alaposan utánaolvasok a krémmánián. Kíváncsi vagyok a véleményekre és főleg az összetevőkre. Nem szeretek túlzásba esni, nem költök sokat ezekre a termékekre, de szeretem megvenni a jobb minőségűeket, és főleg igyekszem megtalálni a számomra megfelelőeket. 

2015-ben a következők nőttek igazán a szívemhez. Ezek tökéletesek a mindennapokra, és bátran ajánlom olyanoknak, akik a 10 perces sminket szeretik.


Catrice - Absolute matt paletta
A kerek szememre és rejtett szemhéjamra tökéletes ez a matt paletta. Inkább a sötétebb színeit kedvelem, de a világosabbal szépen lehet satírozni és egységesíteni.

Rimmel - Scandaleyes xtreme szempillaspirál
Úgy vettem észre, hogy el vannak felejtve a Rimmel spirálok, pedig eddig akármelyiket próbáltam remekül teljesít. Mélyfekete szín, különálló pillák, nap végéig tartósság és könnyen lemoshatóság. Kell ennél több?

Rimmel -Exaggrerate szemceruza
Nem szeretem hegyezni a szemceruzákat, ezért automatát tekerőst szoktam venni. Ez a Rimmel valami fantasztikus. Erős, tartós fekete szín, kellően krémes állag, könnyű dolgozni vele. A végén a kis satírozó szivacsért pedig egyszerűen oda vagyok.

Essence - (14) Adorable Matt!
Tökéletes matt rúzs, a nekem megfelelő árnyalatban. Egyszerűen imádom az Essence Longlasting rúzsait idén, ez lett a kedvencem. 

Essence - (09) I feel pretty
Ez a sheer & shine családból való, majdnem a legsötétebb árnyalat. A csillogása és a szárdási végeredménye levett a lábamról. Nekem nem kitétel a nagy tartósság, mert félek, hogy elmaszatolódik, így inkább többször viszem fel, ha lekopik. 

Nem smink termék, de a beauty vonalban mindenképp megemlítem a következő lakkokat.

Miss sporty - Nail expert alap és fedő lakk
Már a második üvegcsével vettem meg. Bevált a háziasszony teendőim (értsd főleg mosogatás) mellett is. Szép fényt ad a lakkoknak és tartóssá teszi azokat.

Rimmel - 60 seconds - 315 Queen of tarts
Ehhez nem sok mindent fűznék. A piros örök klasszikus, ezt viselem a legtöbben. Nekem ez a legnőiesebb.

AVON - Gel finish - Very Berry
Másik nagy kedvencem. Általában félek katalógusból rendelni körömlakkot, mert ért már csalódást színileg, de ez szebb, mint a képeket. 

Az alapozó, púder és szemöldök ceruza mind Catrice, azokat már évek óta használom, azt is nyugodt szívvel ajánlom bárkinek.

A smink rutinom kialakításában nagy hatással volt rám az Öltések közt az idő Sira-ja, ami 2015 legjobb minisorozata volt számomra. 


Nézzétek meg, és olvassátok el a könyvet is. Ritka az a film, ami legalább olyan jó, mint a könyve. Itt a sorozat talán még a könyvtől is jobb.

Nektek mik voltak a legkedvesebbek 2015-ben?


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése