2016. február 22., hétfő

Mit vegyek fel? - Tavaszváró

Nem tudom Ti hogy vagytok vele, de én már olyan szinten unom ezt a szürke, esős időt, hogy úgy döntöttem, hogy márpedig dacolni fogok vele. Az időjárást sajnos nem tudom befolyásolni, ezért a legtöbb amit tehetek, hogy a ruházatomon színesítek. Télen hajlamos vagyok csak nadrágokat hordani, és az egyszerű farmer-pulcsi kombinációval letudom a napi összeállítást. De a következő hetekben igyekszem kerülni a nadrágot és szoknyát húzni.  (Vagy cicanacit és tunikát.)
Most megmutatom a heti tervet, a kedvenceimmel. 

Hétfőn az Orsay bőr ruhához pöttyös garbót, kesztyűt és az AVON struccbőr mintás táskáját választottam. Fekete harisnyát és a kedvenc Lasocki bakancsom húztam fel hozzá.  

Kedden egy Pepco-s tunikát és cicanacit válaszok. Rózsaszín kabáttal, lakk Oriflame táskával és F&F bokacsizmával.

Szerdán egy turis szivecskés A vonalú szoknyát egy Zara garbóval párosítok. A táska ajándék volt, a fülvédőt  és a karkötőt eBay-ről rendeltem.
  
Csütörtökre egy kis romantikus összeállítást terveztem. Farmerszoknyát (kínai) és kötött szivecskés felsőt (turi) választok bordó masnis fülvédővel (turi) és pöttyös bordó kesztyűvel (eBay). A felsőn hátul van egy masni, iszonyat aranyos szerintem. :D


Pénteken retró napot tartok. Ez a térdig érő kék, A-vonalú szoknya még anyukámé volt. (Én csak munkás szoknyának hívom.) Hozzá egy F&F pöttyös inget, Deichmann lakk oldaltáskát és a szőrmés Zara kabátom  veszem fel.

Ti mit tesztek a szürke hétköznapok ellen? #szoknyarafel


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése