2016. június 15., szerda

Hogyan viseljünk bubit?

Mielőtt belevágtam, vagyis belevágattam a hajamba és short bobra váltottam természetesen alaposan utánajártam, hogy mihez is tudok vele kezdeni, hogy ne legyen unalmas vagy lapos az egész. Ezért a Pinteresten összegyűjtöttem pár ötletet, amik jók lesznek vész esetére. Ha nem lenne semmi ötletem a bad hair day sapin kívül, csak előveszem ezt a "táblám" és inspirálódom egy kicsit. 
Most megmutatok Nektek is 10 + 1 ötletet, és megmutatom, hogy igenis lehet akár alkalmi frizurát is kreálni a rövid hajból. 


1. A legtöbbet én is kivasalva hordom, ez egy tök jó fazon, ami megmutatja milyen jól is néz ki a fokozat.
2. A legegyszerűbb egy kicsit hullámosítani rajta. Így még nőiesebb szerintem. 


3. Másnaposan, kicsit elfeküdve félig felfogva, kócosan aranyos, kislányos eredményt érhetünk el. 
4. Vagy egy tincset befonva és eltűzve dobhatjuk fel a tegnapi loknikat.


5. Szeles, vagy meleg napokon szeretem feltűzni, elegáns, kicsit vintage megoldás feltekergetni a tincseket, akár egy hajpántra is.
6. Egy kicsit megtupírozva hátra is tűzhetjük, és az apró kis alsó fürtöket szabadon hagyva igazi kis kontyot kaphatunk. 

7. Megtupírozva, begöndörítve és félig hátra tűzve egész új stílus érhető el, ami bármilyen eseményen megállja a helyét. 
8. Rosszabb napokon pedig igen is van megoldás. Pici csuri + egy kendő és mehetünk is.
9. Szeretem két oldalra befonni és úgy fog kinézni, mintha körfonat lenne vagy korona :D Egy kicsit meglazítva a szálakat dúsabb hatást kelthetünk. 
10. Középen elválasztva, félig feltűzve teli találat. Még annyi kézügyességet sem igényel, mint a fonás. 

+1 Ki mondta, hogy a bájos és igazán szép menyasszonyi frizurához hosszú haj és nagy konty kell? Természetes és tökéletes megoldás egy kis lágy hullám és hajpánt, akár még fátyol helyett is. 

Na, kinek csináltam kedvet a rövid hajhoz?


  

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése