2016. június 29., szerda

Mit viszek a nyaralásra? - Mi van a táskámban?

Bár a mi nyaralásunk még egy kicsit odébb van, gondoltam megmutatom Nektek, hogy én miket is szoktam magammal vinni, ha elindulunk kirándulni. Hátha van köztetek olyan, aki most megy és tud belőle ötletet gyűjteni.
Elég gyakran ruccanunk ki valahová. Egy-két napra is szívesen megyünk akár túrázni is. Ehhez hű társam egy hátizsák, amit eBay-ről rendeltem. A mintájával nem voltam kibékülve, így egy kicsit átalakítottam. Műbőr anyagból rojtokat és csipkét ragasztottam rá. Nekem így sokkal jobban tetszik, és biztosan megismernek hátulról is, ha elvesznék. :D

Alap felszerelés

Nagyban függ a helytől (hova megyünk) és az időtől (mennyi időre és milyen lesz az időjárás). Nem szeretek sok dolgot magammal cipelni, csak ami a legszükségesebb. 

Pénztárca: kirándulásra/nyaralásra fölösleges vinni az összes pontgyűjtő kártyát, én csak a személyit, lakcím és TAJ-kártyát, valamint a jogosítványom viszem. Sőt, a férjemmel egy pénztárcában. Mehet a pénz akár külön is.

"Pipere": simink cuccot nem cipelek, viszont mindig van nálam naptej, kézfertőtlenítő, deo és nedves törlő. Nincs olyan baj, amit ezekkel ne lehetne megoldani. 

Sál/kalap: Egy sál mindig van nálam, hisz többfunkciós - mehet fejre, hajba, vállra, nyakba, sőt akár rá is ülhetünk. Ha forróság van a szalmakalapom sem hagyom itthon.

Napszemüveg: Ezt nem csak a kirándulásokra, hanem mindenhova magammal viszem. :D

Notesz: Szeretem feljegyezni hol jártunk, miket ettünk, és előre a programokat is be szoktam jegyezni, nyitvatartási idővel, belépő árakkal és címmel együtt. 

Fényképező: Természetesen nem indulok el nélküle. Imádok mindent megörökíteni és tájképeket készíteni, amik háttérképként is jók lesznek. Telefont elrakom a táska mélyére, és élvezem a kiruccanást. Ha csak 1-2 napra megyünk még töltőt se nagyon viszünk csak a fényképezőhöz. 

Neszeszer: Egy kisebb darabba pakolok zsebkendőt, sebtapaszt, körömcsipeszt, fésűt, ajakbalzsamot, hajgumit és csatot, valamint néhány szem gyógyszert. 



Egy kis plussz

Olvasni való: Ha pihenős, napozós a kimozdulás, akkor nem maradhat el egy kis olvasnivaló. Nyáron szeretem a könnyű, olvasmányokat. Ebből is inkább a rövidebbeket, hogy ne kelljen cipelni ugye. :D

Kulacs: Túrázásra vagy forróságban ez is alap pillére a pakkomnak. Ezt a kulacs az IKEA-ból való, nagyon szeretem, könnyű tisztítani és megtölteni. Tumixoknak és smoothieknak is kiváló. 

Kártya, utazó társas: Egy kis szórakozásként nem árt egy paklit is bedobni, nem sok helyet foglal, és jókat lehet játszani vele.

+tipp: Egy jópár éve megtanultuk, hogy ha úgy megyünk, hogy ott is alszunk egy elektromos szúnyogirtót mindig viszünk magunkkal, mert nincs annál rosszabb, ha nem tudsz aludni a zümmögéstől.

Nektek mi van az utazós táskátokban?



Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése