2016. július 11., hétfő

Mit vegyek fel? - különleges darabok nyárra

A tudatos vásárlás alapja, hogy igyekszek egy olyan ruhatárat kialakítani, ami főleg alap darabokat tartalmaz. Viszont nagyon fontosnak tartom, hogy ne ragadjunk el a "szürke póló, farmer, blézer, bárhol megállja a helyét" törvénynél, hanem az alap darabokhoz szerezzünk be olyan különlegességeket, amik igazán mindet tükröznek, számunkra klasszikus darabok és tényleg sok mindennel párosítható a gardróbunkban. 

Tudjátok, hogy imádok kincsekre vadászni a turiban, ma is két turis és egy retró szerzeményt mutatok meg, és azt, hogy mivel is gondoltam párosítani őket. Mindhárom darab igazán különleges, és szerintem remekül passzolnak hozzám. Szerelem volt első látásra.


Mikor megláttam ezt a térd alá érő, tüll alsószoknyás ruhát a kedvenc vállfás turimban olyan, volt, mintha csak nekem készítették volna ki. Tökéletes szabás, tökéletes minta. Figyelemfelkeltő, de nem túl tolakodó, hétköznapi, de mégis elegáns és különleges. Egy fekete szalaggal/övvel, fekete szandállal és táskával képzeltem el. Hozzá igazán nőies egy delfin kapcsos fehér gyöngy fülbevaló. Így egy kicsit még retró hangulatú is lesz tőle a szett. Mivel elég magasan záródik a nyaka, nem is kíván más ékszert. 

Ezt a blézert csak álltam, néztem és nem tudtam eldönteni, hogy tetszik-e vagy sem. Aztán belebújtam, és rájöttem, hogy a hűvösebb nyári  reggelekre nekem készült, mert imádom minden részletét. A finom, lágy selyem anyag, a 3/4-es ujj és a hullámos varrás nélküli alj igazán egyedivé teszi, a pöttyös mintáról nem is beszélve.   Fehér 7/8-os nadrággal, egyszínű, egyszerű felsővel, és táskával, viszont pepita magas sarkúval  vagy nude balerinával párosítom. Szerintem jól működik együtt.  

Ez a csíkos, térd fölé érő, pliszírozott szoknya a garázsban levő szekrényből került elő, még anyukámé volt. Idén a fazon is és a pliszír is nagy divat lett, és nagyon csodálkoztam, hogy nem vettem eddig észre. Talán gyakrabban kellene abban a szekrényben szétnézni. Fehér póló és zöld szalagos szalmakalapot gondoltam hozzá és az alap szandál, táska párost. 

Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de én nyáron nem szeretek nagy és nehéz élszereket hordani, mert az is csak melegít. Ezek a mostani kedvenceim. 
Arany: Oroszlán lévén imádom az aranyozott ékszereket. Mostanában a letisztult, kifinomult darabokat keresem. Ezt a láncot és a kristályos, delfin kapcsos fülbevalót a Rossmann leárazásán szereztem be. Tavalyi ez a barackos korallos pár szépség. Igazi nyári darab, nagy kedvencem.
Gyöngy: Bármilyen évszak legyen, a gyöngy szerintem mindig, mindenhol jöhetnek. Ezek is Rossmann-os darabok, a gyöngy fülbevaló egy 3-as szettből való, azt pedig SIX-től szereztem be.
Piros: Bárhol, bármilyen formában és mennyiségben jöhet hozzám a piros. Olyan nagy kedvencem, mint az arany. Ezek a SIX-es darabok a kedvenceim. Már évek óta megvannak, és nagyon meg vagyok a minőségükkel elégedve.

Nektek van kedvenc bizsu márkátok? Szeretitek a különleges darabokat? 


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése