2016. július 25., hétfő

Mivel fűszerezek? - Fűszerolajok

Már korábban elmeséltem nektek, hogy hogyan készítem a házi fűszerkeverékeket?! Azonban nagyon szeretek kísérletezni, új dolgokat kipróbálni és nem rég rátaláltam a fűszerezés új formájára. Ami pedig nem más, mint a fűszerolaj.
A Civita Food Kft., egy Debrecen melletti településen állítja elő a kukorica termékeiket, amit egészséges, vegyszer nélkül és gluténmentesen, kíméletes módon készítenek. 

Nekem nagy kedvenceim lettek a szűz kukoricacsíra olajok. 5 féle ízesítésben kaphatók. Van natúr, provance-i, magyaros, BBQ és ázsiai. A natúr kivételével - mert ugye az az A-, D-, E-vitamin, β-karotin és egyéb hasznos nyomelemeken kívül semmilyen hozzáadott anyagot nem tartalmaz - a különböző ízvilágnak megfelelő fűszereket tartalmaz. A fűszerkivonatok tökéletesen el vannak benne "dolgozva" selymesen simák és mégis erőteljes ízűek, úgyhogy csínján kell bánni velük. 


Én főleg húsokhoz, pácoláshoz szoktam használni, de tökéletes rántotta, omlett alá vagy pörköltökbe is. Ezek mellé csak sót és borsot használok, hisz tényleg gazdag ízvilágúak.

A cég kukoricalisztből tésztákat is gyárt, amit gluténérzékenyek is nyugodtan fogyaszthatnak . De a kukoricalisztjük és a kukoricadarájuk is sokoldalúan felhasználható. A termékek bármelyik nagyobb üzletláncban megtalálhatóak.

Szerdán jövök is egy recepttel, nézzetek vissza mindenképp! 

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése