2016. augusztus 29., hétfő

Mit csináljak, ha tör a cipő?

Valószínűleg különleges ortopédiai eset vagyok, ugyanis nem találkoztam még olyan cipővel, ami nem törte volna valahol a lábam. Olyan pontja sincs a lábamnak, amin már ne lett volna vízhólyag vagy bőrkeményedés. Még a talpam közepére is került valahogy múlt télen két gombostű fejnyi kis bőrkeményedés, - vagy nem is tudom micsoda - ami legalább annyira fájt, mikor mezítláb járkáltam, mint egy tyúkszem. Hogy mindezt tovább fokozzam, a sarokcsont és a Achilles-in környékén nekem nem középre esik a kis dudor (?), hanem a bal lábamon kicsit balra a jobb lábamon pedig egy kicsit jobbra. Tehát nem kell nekem köröm cipő, egy sima kis slip on képes véresre törni a lábam, ha épp "megtalálja" a megfelelő pontot.  Márpedig megtalálja. 

Ezért érdekes kérdés nálam a cipő vásárlás. Egy időben a Deichmannban a Catwalk , majd mostanában a 5th Avenue cipőket fogadta el a lábam, bár a legutóbb vásárolt kis topán is feltörte a sarkam. 
Több praktikát is kipróbáltam, mint például a vizes zokniban mászkálás, a fagyasztás, a kalapálás, vazelines puhítás. De igazából ezek csak bőr cipőknél működnek, ha működnek. Nálam nem működtek. 

Sok évvel ezelőtt, mikor elkezdtem eBay-ezni rátaláltam egy viszonylag jó megoldásra, amitől azóta sem találtam jobbat. 
Lehet kapni szilikon tapaszokat a cipő különböző pontjaira. Ezek nagyon praktikus és olcsó dolgok. Itthon is lehet kapni cipős üzletekben vagy a Sholl-nál, többszörös áron. 
Legjobban ezt kedvelem. A 3 pár 3-400 Ft-ba kerül. Csak beragasztom a cipő sarkába és máris sokkal jobb a helyzet. 


Ilyet is próbáltam már. Ennél arra kell vigyázni, hogy egy fél, de akár 1 méretet is elvehet a cipőből. Nekem van olyan lábbeli, amelyiknek az orra szűk, és nem férne egy egy talpbetét, így ez tökéletes megoldás bele. 

Lehet kapni más formájú kis tapaszokat és egész zselés talpbetéteket is. Ha ilyen problémátok van, nézzetek szét és próbáljátok ki. Eljön az a pont, hogy bármit megtennénk, csak oldja meg valami, mert az nem lehet, hogy ezt a szépséges cipellőt nem lehet hordani a folyamatos lábfeltörés miatt. Nem igaz?

Nektek van valami bevált praktikátok sarokfeltörésre?

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése