2016. május 9., hétfő

Mit ne próbáljatok ki soha? - nem váltak be

Tényleg igyekszem tudatos vásárló lenni. Becs'szó. Azért valahogy mégis becsúszik néha egy-két olyan termék, aminek nem jártam utána tökéletesen, vagy csak úgy elém sodorta az élet, én meg bedőltem és nem jött be. Na a most következők tökéletes példái botlásaimnak. Lehet, hogy valakinek bejönnek, de nekem egyáltalán nem. Sajnos, pedig bíztam benne, hogy jó barátok leszünk. 


AVON - nutraeffects színezett hidratáló
Nyárára szerettem volna egy olyan terméket, ami felváltja az alapozót. Szép egyenletes bőrt ad, mégsem "folyik le" már a déli ebéd előtt az arcomról. Régebben volt a Nivea-nak egy színezett hidratálója, amit nagyon szerettem, így ennek megörültem. Kedvenc hidratálóm épp ebből a termékcsaládból van, úgyhogy azt gondoltam, ez teli találat lesz. Hát jó nagyot koppantam. Olyan, mint egy kezdetleges önbarnító. Sötét, semmihez nem hasonlítható színe van, már este a próbánál észre vettem, hogy nem passzol a bőrtónusomhoz, de reméltem, hogy nappali fényben majd jobb lesz. Sajnos csak rosszabb lett... egész nap azt kérdezgették tőlem, hogy jól vagyok-e, mert olyan furcsa színem van... Szerintem nem kell többet mondanom. Viszont nem csak a színe borzasztó, hanem viselni sem kellemes. 

AVON - Advance Techniques - Supreme Oil
Az igazság az, hogy engem az argán olajjal vett meg. Körülbelül ennyi pozitívumot tudok róla elmondani. Ja, meg hogy jól el lehet szórakozni a 2 fázisával. :D 
A hajam a legérzékenyebb területem. Állandóan problémás. Hajbajban verhetetlen vagyok. Általában zsírosodik, de a végei hamar töredeznek és kiszárad. Ezért akartam egy nem megterhelő szérumot, ami a hajvégeim ápolja. Igen, ám, csak a legnagyobb probléma, hogy alkohol van benne... HOGY LEHET BELETENNI ALKOHOLT EGY ILYEN TERMÉKBE VAGY BÁRMIFÉLE KOZMETIKUMBA? Nem értem. Ezzel már rengeteg gondom volt. Most már tudom, hogy kerülni kell az ilyeneket. Nem hogy nem hidratálja a hajam, hanem még jobban kiszárítja és seprűsíti a végét. 


Yamuna - Levendula olajos sampon
Épp a fent említett hajbajom miatt, ajánlásra vettem egy Yamuna sampont. Igazán igyekeztem, tényleg. Kitartó akartam lenni, de mikor egyszerre korpás és zsíros lett tőle a hajam, majdnem letoltam a nullás géppel. Én mondtam... nem egyszerű... A lábvízbe viszont remek, kellemes az illata.


Essence - Extra longlasting eyeliner pen

Ez az egyetlen termék, amiért nem adtam pénzt, mert szempillaspirálhoz csomagolták ajándékba. Arra tökéletes volt, megtanuljak tusvonalat húzni. Körülbelül ötször használtam és el is fogyott. A tartósságával nem volt nagy baj, de a színe sem olyan intenzív, mint várná az ember lánya.

Catrice - Multi colour arcpirosító
Itt is pigmentáltságával volt a gond, valamint azzal, hogy olyan kemény, hogy egyik ecsetem se vette fel. Azt olvastam, hogy ez típus hiba ennél a pirosítónál, de van olyan is, ami szépen felvihető. Szerencsére, azok közé a "szerencsések" közé tartozok, akik ilyen nem "kenhetőt" fogtak ki. Próbáltam már megkapargatni használat előtt, ám azt hiszem ez így igen cigány munka. 

Volt már dolgotok ezek közül valamelyikkel? Nektek bevált?


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése