2015. december 22., kedd

Mit hallgatok karácsonykor? Mik a kedvenc filmjeim?

Azt hiszem, már nem kell tovább ragoznom, hogy mennyire oda vagyok a karácsonyért, és az egész ünnepi készülődésért. Mikor egy kicsit is hidegebbre fordul az idő, és megérzem a finom otthon meleg illatokat (kéményfüst tipikus ilyen, vagy a gyertyák) csak azt veszem észre, hogy karácsonyi dalokat dúdolgatok és egyre nagyobb kedvem van karácsonyi filmeket nézni. 

Itt az én zenelistám a kedvencekből:

1. Kormorán - Betlehemi királyok  
Gyerek kormom óta rongyosra hallgatott bakelit (igen, ezt még bakeliten hallgattuk, és imádtam a ropogását a számok közt). Aki nem ismerné, töltse le az albumot, szerintem nincs ettől szebb. 


Az egyik kedvencem az albumról:



2. Csodor Kata - Add tovább
Akárhányszor hallom garantált a libabőr és könnyek. És Kata a kedvenc Barbie szinkronhangom.

3. Charity Vance
A Youtube-on van egy csatornája, amire feldolgozásokat tölt fel, nagyon szeretem a hangját és a stílusát is. Érdemes belehallgatni a számaiba. Kedvenceim tőle:



Végül jöjjön három kedvenc filmem: 

Az hiszem egyiket sem kell bemutatnom, hisz mindenki ismeri és talán már rongyosra is nézte ezeket a filmeket, de én úgy vagyok vele, hogy nélkülük nem karácsony a karácsony. Ha mégis van olyan, akik még nem látták, azoknak berakom a port.hu-s linkeket a leírásokkal. 

1. Karácsony a kastélyban (A Princess of Christmas)


2. Mentsük meg a karácsony! Csoda Manhattanben (Call me Mrs. Miracle)




Szemezgessetek bátran belőle, garantálom, hogy nem fogtok egyikben sem csalódni! 
Nektek van olyan zeneszám vagy film, ami nélkül nincs karácsony?
2.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése