2015. december 30., szerda

Mit szerettem 2015-ben? Háziasszony módra!

2015 nem sok újdonságot hozott számunkra. A lakásunkat előző évben vettük, és mivel előtte is önálló háztartást vezettünk nem sok hiányzott a repertoárból. Ezekre a dolgokra mégis idén tettünk szert, és nagyon jól beváltak, napi-heti rendszerességgel használom őket. 


1. Szilikon nyújtólap
Köztudott, hogy a társasházak konyhája nem nagy, ezért el sem tudom képzelni, hogy hova tenném és főleg hol tárolnám a fa nyújtódeszkát. Viszont egy ilyen alkalmatosságra azért szükség van, ezért választottam ezt a megoldást. A két oldalán centis mérce van, belül pedig különböző nagyságú körök, így szépen lehet méretezni a tésztát. Könnyen tisztítható és még könnyebben tárolható.

2. Pöttyös bögre, téli tea, eper teatojás
Minden bögrét imádok, ezt a pöttyöst Tihanyban kaptam, és azóta ki sem adom a kezemből. A téli almás-fűszeres teát az Aldi-ben vettük, egyszerűen mennyei, kóstoljátok meg! 
Ezt a szilikon eper formájú teatojást eBay-ről rendeltem, körülbelül 300 Ft-ért, de a Kikában is lehet kapni, olyan cuki. :)

3. Kerámia sütőtál
Anyukám lepett meg ezzel a tállal. Ilyet használ Borbás Marcsi is a Gasztroangyalban. Hihetetlen milyen sokoldalú, könnyen tisztítható és még tálalásnál is szépen mutat. Bátran lehet benne húst sütni, rakottat, de én még süteményeket is állítok össze benne.

4. Kötény és fogó kesztyű
Kislányként anyukám mellett mindig tüsténkedtem a sütés-főzés során. Nekem is volt kis kötényem, és csináltam mindent kicsiben. Így maradt meg a kötény szeretete, főleg sütésnél hasznos. Ezeket a fogókesztyűket pedig a Pepco-ban vettük hihetetlen kedvezményes áron.

5. Philips botmixer készlet
Számomra praktikusabb, mint a turmix gép, hisz krémlevest is egyszerűbb vele készíteni, valamint imádom a turmixokat és egy álom vele dolgozni. Kiváló minőség, és még az ára is baráti. De a legfontosabb, hogy könnyen tisztítható. Ez is. Hiába, egy háziasszonynak ez egy nagyon fontos szempont. Ugye?


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése