2016. augusztus 8., hétfő

Mit szerettem a júliusban?

A nyárból már kevesebb van előre, mint hátra, amit én nem nagyon bánok. Írtam már, hogy cseppet sem a kedvenc évszakom, és örülök, hogy a július hamar eltelt, annak már kevésbé, hogy mire ezt a posztot olvassátok már újra dolgozni fogok, mert a szabimnak is vége... :D Na, de nézzük, hogy minek örültem júliusban.

Hálás vagyok, mert júliusban: finom pizzákat sütöttem, megint különleges darabokra bukkantam a turiban, szabadságon voltunk, nagyokat kirándultunk, a teraszon villásreggelizünk, és jegeskávéztunk, befejezték a felújítást a lépcsőházban, mézédes dinnyét ettünk, hazaértem a nyári záporok előtt és a csúnya viharokból kimaradtunk.

Most pedig vegyük sorra a havi random kedvenceket. 


1. Nyuszis szemkötő 
A H&M-ből online rendeltem. Mikor tavasszal megláttam, tudtam, hogy ez nekem kell. Meg is rendeltem, mihelyt kaptam kupont hozzá, és vártam a nyarat. Mivel lehúzott redőnnyel alszunk, nincs gond a napkeltével, de ha már hajnalban szeretnénk, hogy járjon a levegő a nyári hőségben fel kell húzni a redőnyt. Engem pedig zavar a hajnali fény, és kipattan a szemem, de így nincs gond, remekül alszok tovább. A nyaraláson sincs gond, ha nem tudunk sötétséget csinálni. 

2. Mielőtt megismertelek
Már a trailer is nagyon tetszett, aztán a moziba is eljutottam megnézni egy barátnőmmel. Körülbelül 25-30-an lehettünk a terembe, ebből 3 férfi... az utolsó 15 percben csak a hüppögést és orrfújást lehetett hallani. Nagyon tetszett a film, azóta a könyvet olvasása is folyamatban van, és bevallom abban sem csalódtam eddig. Ha végeztem azonnal belevetem magam a folytatásba! 

3. Aranyozott leveles hajcsat. 
A francia csat alapon aranyozott kis levek egyből belopták magukat a szívembe. Egy kis bizsu állványon láttam meg az egyik áruházban. Szeretem, mert különleges és mutatós. Feldobja még az én kis semmi hajamat is. 

4. Rexona - Maximum protection (Sensitive dry)
Tavaly nyáron is ezt a deot választottam, mert brutál erős. A kolléganőm kérdezte, hogy jó-e ez nekem? Én pedig azt feleltem, hogy a kis mirigyeimnek biztosan nem - mert tele van mindenféle "nehéz" összetevővel -, de nekem igen. Kellemes púderes illata van, nem tolakodó. Egyáltalán nem izzadok tőle. Persze kis vizesedés előfordul a nagy melegbe, de nem kell azon izgulnom, hogy kellemetlen szagok lengnek körül már ebéd utánra. Csak nyáron használom, ősztől tavaszig valami "könnyebbre" váltok. 

5. Dove - szilvás tudfürdő
Bevallom őszintén nem igazán szoktam nagy jelentőséget tulajdonítani a tusfürdőnek, mert mind egy célt szolgál és a lefolyóban végzi. Nagy különbséget sem véltem felfedezni köztük. Ezt a Dove-ot akcióban vettem és az illata nagyon megfogott. Nekem nem igazán habzik, de lehet csak én vagyok béna, és kétség kívül nem szárad a bőröm annyira tőle, mint bármelyik másiktól. 

6. Masnis sifon felső
A turiban bukkantam rá erre a cuki, apró masni mintás kis felsőre. könnyű, nyári viselet. Remekül szellőzik, és nagyon jól mutat szoknyával vagy rövidnadrággal is. Imádom minden részletét. 

Nektek mi volt a kedvencetek júliusban?



Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése