2015. szeptember 23., szerda

Mit főzzek vacsorára?

Szeretek különleges ételeket kipróbálni, elkészíteni. Kedvet kaptam egy kis burritora, és jó magyar lévén, a mi szájízünknek megfelelő módon átgondoltam a dolgot. 


Tortilla lapba hajtottam egy pörköltesen főzött, de mégis mexikánásan (?) fűszerezett csirkemell (kb. 50 dkg csirkemellből készült) ragut. 6 db fért a tepsibe. Ezt fokhagyás tejföllel nyakon öntöttem, majd bőségesen szórtam rá reszelt sajtot. Előmelegített sütőben kb. 20 percig sütöttem. 

Görög salátát készítettem hozzá. Alapja a paradicsom, uborka, lila hagyma és a krémfehérsajt.  Én szeretem benne a paprikát is, de az olívabogyót kihagyom. Fűszerezést szerintem nem kíván, mivel a sajt sós íze tökéletesen elég a salátának.


Joggal kérdezhetitek mi is az a mexikánás fűszerezés. Nos, inkább magamnak szoktam a nemzetközi konyhák fűszereit kikeverni, erről ha szeretnétek bővebben olvasni jelezzétek, és leírom a kedvenc összeállításaim.


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése