2015. október 12., hétfő

Hogyan lesz kopott tálcából új?

Mikor először kezdtem el összeszedegetni anyukámmal a "stafirungot" akkor találtam meg ez a régi tálcát. Annyira megtetszett a formája, az anyaga, csak egy gond volt vele. Kopott, karcos és megviselt volt. Úgy éreztem nem szabad kidobni, ezt meg kell menteni az utókornak. :D Szeretem az egyedi dolgokat, így el is kezdett járni az agyam, mit lehetne belőle kihozni.



Akril festékkel (igen, amíg van benne, addig mindent festek :D) lefestettem a közepét fehérre, majd a karimáját pirosra. A közepére Magyar népmesék ihlette mintát készítettem. Először az alapot piros filcel megrajzoltam, majd kitöltöttem festékkel. Azóta, ha vendég jön hozzánk ezen kínálom az italokat, és eddig mindig nagy sikert aratott. Kár lett volna kidobni nem!? 


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése