2016. február 17., szerda

Mit hallgatok ha szomorú, vidám vagy nosztalgikus kedvemben vagyok?

A zene mindig fontos dolog volt az életemben.  Már általános iskolában is kicsit különc voltam, hisz nem az éppen aktuális toplistát hallgattam, mert az a menő, hanem olyanokat, amik nekem kedvesek voltak, amik tartalommal is bírtak. Középiskolában a suli kórusában is énekeltem, minden karácsony előtt bejártuk a környező településeket és karácsonyi "koncertet" adtunk. Nagyon jó érzés volt valami jót adni az embereknek az ünnepek előtt. Otthon a mai napig sokat énekelek, - bár nincs olyan hűdejó hangom - leggyakrabban főzés közben - szegény szomszédok. 



Most összeszedtem 10 klasszikust azok közül, amik állandóan a zenelistámon vannak. Ők segítettek át a tini és a 20 évek első kemény korszak "nehézségein" és még azon is túl.










James Blunt - 1973

Nektek van örök kedvenc?




Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése