2015. november 23., hétfő

Hogyan lesz karácsonyi hangulat a lakásban?

Végre közeleg az egész évben várva-várt ünnepem. Egyszerűen imádom a karácsonyt. Mikor beköszöntenek a hidegebb napok, nem tudok másra gondolni, csak egy bögre forró kakaóra és a karácsonyi filmekre, amik a meleg pléddel bekuckózott estéken várnak. A trolin magamban karácsonyi dalokat dúdolok, és legszívesebben a kirakatokban megjelenő karácsonyi díszekkel egy időben a lakást is feldíszíteném. Lehet, egy kicsit túlpörgöm, de szerintem nincs még egy ünnep, aminek ilyen varázsa és hangulata lenne. Ilyenkor még erősebben hiszek a csodákban, hisz kézzelfoghatóbbak, elérhetőbbek számomra.

Az első dísz, ami kikerül a polcra, ez a Rudolf kép. Az arany és a fekete-fehér színek teszik elegánssá, visszafogottá és a piros orr bohókássá.

Egy régi képkeret kapott új értelmet egy kis dekorgumival. Mivel aranyszínű a kerete ezért tökéletesen illik hozzá az arany szarvas fej. Ezt kézzel rajzoltam meg úgy, hogy a lapot kettéhajtottam, a fél oldalát rajzoltam meg, majd kivágás után szép szimmetrikus lett. Ezt az üvegre ragasztottam 2 oldalú ragasztóval. Az üveg alá, egy fehér lapra 4 cm vastag fekete csíkokat ragasztottam, így kaptam meg a hátteret.


Szerintem nagyon aranyos és mutatós darab lett, és ajándéknak sem utolsó. Idén megegyeztünk a családdal, hogy kézzel készített ajándékok kerülnek a fa alá. Én festményekkel készülök, ha érdekelt Titeket, arról is beszámolok.


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése