2015. november 27., péntek

Hogyan leszó egyedi az adventi koszorú?


Most a tavalyi adventi koszorúnkat díszünket hoztam el Nektek. Úgy gondoltam, hogy annyira szuper a gyertya díszítés ötlete, hogy megér egy posztot. Hátha van még olyan köztetek, akik még idén nem készítettek és ebből nyernek egy kis inspirációt.

A lényeg csupán annyi, hogy sima fehér tömb gyertyára olvasztok szalvétát. Vagy a szalvétára gyertyát. Nézőpont kérdése. Na szóval, karácsonyi mintás szalvétát választotta, majd a legfelső színes rétegét leszedtem. Ráraktam a gyertyára, majd azt még zsírpapírral borítottam le. Ez meggátolja, hogy a vasaló viaszos legyen. Mert itt a nagy titok, a vasaló megolvasztja a gyertyát, és a szalvéta szépen beleolvad, majd beledermed. Csak körbe kell szépen vasalni a gyertyát, majd a végeit lecsinosítani, és kész is az egyedi mintás adventi gyertyánk.


Az adventink alapja ez a csodaszép arany, kígyó mintás tál volt, amit az Auchanban vettünk. A gyertyák kerültek középre és köré egy pár fenyő tobozt és karácsonyfa díszt tettem. Szerettem volna, ha a gyertya a hangsúlyos és harmonizálnak a színek. 
Nektek milyen idén az adventi koszorú?







Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése