2015. november 2., hétfő

Mit kezdjek egy kiürült kávésüveggel?

Már tudjátok, hogy imádok újrahasznosítani. Ott kezdődik a dolog, hogy ha meglátok egy cuki csomagolást, az már levesz a lábamról, és alig várom, hogy kifogyjon belőle a "töltelék", mert már a megvásárlásnál pontosan tudom, hogy mire is fogom használni. Egy befőttes, vagy jelen esetben egy kiürült instant kávés üveget vagy százféleképp fel lehet hasznosítani. Mivel mindig váza hiányban szenvedek, ezért ebből a kettőből virág tartó lett.

Nem kell más hozzá, mint egy tiszta - címkéjétől megszabadított - üveg, kötöző madzag, ragasztó és díszítő elemek. Ragasztónak legjobb a suli fix vagy technokol, ezek elég erősek ahhoz, hogy megtartsák az üvegen a madzagot, és elég gyorsan száradnak ahhoz, hogy szép, egyenletes legyen. (És ne kapj agyvérzést, mert az eleje letekeredik, mire az ötödik körnél tartasz. Higgyétek el, tapasztalat!)
Érdemes kis részleteket beragasztózni (kb. 1 cm-es sávokat), mert gyorsan szárad. Szorosan, egymás mellé kell tekerni a sorokat, és így haladni a tetejéig. 
Díszítésnek gyöngyöket fűztem fel egy cérna szálra és így ragasztottam fel, szerintem így könnyebb, mint egyesével. A másik vázára szaténszalagból kötöttem masnit. Ez akár évszaknak, vagy alkalomnak megfelelően változtathatja a színét. Díszíthetjük filc anyagból kivágott mintákkal, vagy akár gombokkal is. Szerintem nagyon aranyosak, és ajándéknak sem utolsók.




Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése