2015. november 30., hétfő

Mit gyújtottam meg idén advent 1. vasárnapján?

Az idei asztaldíszünknek a letisztult, egyszerű vonásokat tűztem ki célul, amit úgy gondolom sikerült is megvalósítani. 
A Kik-ben találtam ezt a kis fa tálcát és ezt a fehér porcelán rénszarvast. Egyből tudtam, hogy ők lesznek az adventink alapjai. A következő dolog a gyertya volt. Eredetileg fehéret szerettem volna és arra számokat rakni, de mikor megláttam ezeket, nem tudtam otthagyni. Egyébként F&F-es, és nagyon jó áron volt. Mikor a gyertya is megvolt, már azt is tudtam, hogy ennyi szín bőven elég lesz. Nyírfa gurigákat vágattam apukámmal, melyek 5 cm magasak és egy ágból lettek fűrészelve. A mini fenyőtobozokat a Békás-tónál szedtem még ősszel és, hogy havas legyen befestettem a végeit. A maci és a fenyő só-liszt gyurmából készült, erről még bővebben írok, mert karácsonyfa díszeket is készítek.


Nektek hogy sikerült idén az adveni koszorú projekt? 


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése