2015. november 4., szerda

Hogyan lesz méteres a karaj?

Valahol láttam ezt a csudijó ötletet és addig-addig piszkálta a fantáziám, míg meg nem valósítottam. A "töltelékre" nem emlékszem mi volt, ami nem is baj, mert saját elképzelés alapján könnyebb a munka. :D 

A lényeg a következő: a karajt úgy kell "felszeletelni", hogy megállunk az alja előtt 1 cm-re és nem vágjuk le a szeleteket. Így olyan, mintha lapozni lehetne a húst. Bőven megsóztam, borsoztam. Minden lap közé egy szelet bacont, sajtot, kolbászt és hagymát raktam.  Ha kolbászt és bacont is használok, nem szeretem túlfűszerezni, hadd ízesítse magát az étel. Egy tepsibe raktam,  alá öntöttem egy pici olajat és még fokhagymát és vörös hagymát helyeztem köré. Fólia alatt sült másfél, két órát, majd még a tetejét pirítottam. 


Na és, hogy hogyan lesz méteres? Ismeritek a süteményt, ami sima és kakaós piskótából áll és krémmel rétegzik. Azt kell ferdén felszeletelni, hogy látszódjanak és váltakozzanak a rétegek. Na innen jött az ötlet, hogy ezt akkor szépen lehet ferdén szeletelni, és váltakoznak a rétegek. :D Mutatós és mennyei. Próbáljátok ki! 


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése